Instytucje otoczenia biznesu we współczesnej gospodarce

Leoński Wojciech, Tylżanowski Roman

Instytucje otoczenia biznesu we współczesnej gospodarce

52,00

 

Instytucje otoczenia biznesu to podmioty, które oferują odpowiednio dobrane, dostosowane do kontekstu i godne zaufania rozwiązania dla osób chcących założyć działalność gospodarczą lub rozwinąć swój biznes. Organizacje te, współpracując ze sobą i z przedsiębiorcami, tworzą warunki umożliwiające wzrost konkurencyjności zarówno dla firm, jak i regionu. Celem monografii jest popularyzacja i zapoznanie czytelników z problematyką instytucji otoczenia biznesu w Polsce.

Dobór przedstawionej problematyki podyktowany został potrzebą usystematyzowania i uaktualnienia wiedzy na temat instytucji otoczenia biznesu. Przedstawione w poszczególnych rozdziałach zagadnienia koncentrują się nie tylko na aspektach teoretycznych, ale również praktycznych i empirycznych, gdyż autorzy przywołują konkretne przykłady organizacji otoczenia biznesu z praktyki gospodarczej. Monografia kierowana jest do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorców, menadżerów oraz nauczycieli akademickich. Książka jest dedykowana również studentom nauk o zarządzaniu i jakości.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-827-0111-1

EAN: 9788382701111

Liczba stron: 144

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 52,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem