Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Kluczowa dla konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów – innowacyjność – może zapewnić nowe impulsy rozwojowe. Nie dziwi zatem jej eksponowanie w wielu strategicznych dokumentach tworzonych na szczeblach: od lokalnego do międzynarodowego. Pomimo ogromnej popularności, pojęcie innowacyjności nadal przysparza wielu problemów interpretacyjnych. Niniejsza publikacja stanowi zachętę do dialogu pomiędzy różnymi interesariuszami procesów z nią związanych. Za ogromny jej walor zaliczyć należy ujęcie wielu omawianych problemów i zagadnień, w kontekście warunków panujących podczas pandemii COVID-19.
Od Redaktorów
Adam Marszałek
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-818-0383-0
EAN: 9788381803830
ISBN: 978-83-818-0383-0
EAN: 9788381803830
Liczba stron: 367
Format: 16.0x22.0cm
Cena detaliczna: 59,70 zł
Format: 16.0x22.0cm
Cena detaliczna: 59,70 zł