Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Wzrasta ona, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, osiąga pełnię, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik. Tak właśnie powstają infografiki! Jest to obecnie najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś stworzyć jedną z nich. Bez obaw, nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od selekcji treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, a także klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejny krok to właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej-skrócenie go! Potem należy skupić się na tym, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie działania sprowokować. Gy mamy określony cel, wybieramy odpowiedni, jednolity styl graficzny i…można zacząć projektować skuteczną infografikę!
Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
ISBN: 978-83-283-4282-8
EAN: 9788328342828
Format: 240x190mm
Cena detaliczna: 39,90 zł