Hermes Historia kultowego domu mody

Homer Karen

Hermes Historia kultowego domu mody

8.0

(7 ocen) wspólnie z

42,78

 

Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze słynnych wielbicieli – Hermes stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najbardziej wymagających klientów.Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu – od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B. Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Hermes rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, że jego nazwisko zawsze będzie synonimem najwyższej jakości produktów, wytwarzanych przez najbardziej utalentowanych rzemieślników. Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.Hermes do produkcji ubrań i akcesoriów używa najbardziej delikatnych, naturalnych tkanin, najbardziej wyszukanych jedwabi i najrzadszych skór, dzięki czemu stał się luksusową marką modową, która nie ma sobie równych. Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także zdjęciami najbardziej znanych produktów – wytwarzanych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które nawet największe gwiazdy muszą muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykliśmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć. W serii ukazały się również: Chanel Dior Gucci Louis Vuitton Yves Saint Laurent

Arkady
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-213-5267-1

EAN: 9788321352671

Tytuł oryginalny: Little Book of Hermes: The Story of the Iconic Fashion House

Liczba stron: 160

Format: 13.0x18.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem