Harvard Business Review Podręcznik menedżera

null null

Harvard Business Review Podręcznik menedżera

42,78

 

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału. Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji. W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.: · szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera, · ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje, · zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter, · na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji, · prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.

Rebis
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-818-8992-6

EAN: 9788381889926

Tytuł oryginalny: The Harvard Business Review Manager's Handbook

Liczba stron: 432

Format: 15.0x23.0cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem