Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości

Karolina Tersa

Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości

35,00

 

"Niewiele problemów we współczesnej nauce wzbudza takie zainteresowanie teoretyczne i empiryczne jak tożsamość. Mimo długiej tradycji badań w tym zakresie, wiele problemów wciąż nie doczekało się rozwiązania. Nauka nie odpowiedziała jeszcze na wiele pytań. Jednym z takich zagadnień jest bez wątpienia tożsamość współczesnych nauczycieli. Przedstawiona w książce problematyka jest ważna społecznie i atrakcyjna poznawczo zarówno w perspektywie teoretycznej, jak i praktycznej. Autorka podjęła się bowiem określenia warunków i czynników wpływających na kształt nauczycielskiej tożsamości, poczucia zakorzenienia w zawodzie, funkcjonowania nauczycieli dzieci niepełnosprawnych we współczesnej Polsce. [...] Książka ta jest niezwykle interesującym studium zawierającym w sobie teoretyczną analizę przeprowadzoną z perspektywy socjologii wiedzy, pedagogiki specjalnej, pedeutologii oraz badań nad systemem oświaty".

Prof. Teresa Żółkowska

Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-634-3453-3

EAN: 9788363434533

Liczba stron: 364

Format: 12.0x19.0cm

Cena detaliczna: 35,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem