Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
Petrus
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-772-0025-4
EAN: 9788377200254
ISBN: 978-83-772-0025-4
EAN: 9788377200254
Liczba stron: 208
Format: 145x200mm
Cena detaliczna: 29,90 zł
Format: 145x200mm
Cena detaliczna: 29,90 zł