Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki

Magdalena Napierała

Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki

6.0

(7 ocen) wspólnie z

29,90

 

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.

Petrus
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-772-0025-4

EAN: 9788377200254

Liczba stron: 208

Format: 145x200mm

Cena detaliczna: 29,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem