Etyka mediów

Paweł Czarnecki

Etyka mediów

6.0

(2 oceny) wspólnie z

31,00

 

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-725-1865-1

Liczba stron: 144

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 31,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem