Employer branding. Praktyczny podręcznik

Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski

Employer branding. Praktyczny podręcznik

6.0

(5 ocen) wspólnie z

36,58

 

Wartościowy pracownik ... jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?

Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ... tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ... a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.

Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-9090-4

EAN: 9788328390904

Liczba stron: 280

OnePress

Format: 140x208 mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Rok wydania: 2023

Komentarze nie są potwierdzone zakupem