Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

Julita Dąbrowska

Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

5.2

(5 ocen) wspólnie z

46,00

 

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.

Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?

Słowa i Myśli
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-635-6634-0

EAN: 9788363566340

Liczba stron: 228

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 46,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem