Ekonomia pamięci

Grzegorz Marzec

Ekonomia pamięci

35,00

 

Grzegorz Marzec wpisuje dyskurs pamięciowy w reguły ekonomicznej gry – podaży i popytu, dowodząc, że na rynku pamięci operujemy już zdezaktualizowanymi, często bezwartościowymi substytutami, które tylko symbolicznie odnoszą się do przeszłości. Winni takiego stanu rzeczy jesteśmy my sami i towarzysząca badaniom pamięciowym teoria społeczno-ekonomiczna, będąca dość dowolnym zbiorem pojęć lewicowych w sensie politycznym oraz klasycznie liberalnych w znaczeniu ekonomicznych. (z recenzji prof. dr. hab. Rafała Stobieckiego)

Instytut Badań Literackich PAN
Broszurowa ze skrzydełkami

ISBN: 978-83-655-7307-0

EAN: 9788365573070

Liczba stron: 288

Format: 14.0x20.5cm

Cena detaliczna: 35,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem