Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Agata Olszanecka-Marmola

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

43,27

 

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.

Adam Marszałek
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-818-0225-3

EAN: 9788381802253

Liczba stron: 386

Format: 16.0x22.5cm

Cena detaliczna: 59,70 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem