Człowiek korporacji Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

Maja Biernacka

Człowiek korporacji Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

7.0

(1 ocena) wspólnie z

39,90

 

Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem „bardziej pracownikiem niż człowiekiem”. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja – instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik – instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy „charakteru narodowego” bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.

Scholar
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-738-3387-6

EAN: 9788373833876

Liczba stron: 316

Format: 14.5x21.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem