Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

29,63

 

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i – przede wszystkim – społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.

UMCS
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-778-4667-4

EAN: 9788377846674

Liczba stron: 288

Format: 17.5x25.0cm

Cena detaliczna: 35,70 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem