CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Agata Rudnicka

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

7.0

(1 ocena) wspólnie z

59,00

 

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.

Dzięki lekturze można:
- zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
- poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
- dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
- poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-3844-8

EAN: 9788326438448

Liczba stron: 252

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem