Crowdfunding Podręcznik Jak realizować swe popmysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online

Alessandro Brunello

Crowdfunding Podręcznik Jak realizować swe popmysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online

98,00 zł

7224

 

Podręcznik opisuje wszystko, co jest potrzebne do ogłoszenia udanej kampanii i do realizacji twych projektów!

Termin crowdfunding, który można przetłumaczyć jako „finansowanie oddolne", jest efektem połączenia dwu wyrazów angielskich - crowd, czyli tłum oraz funding, czyli finansowanie. Za pośrednictwem stosownych portali - platform crowdfundingowych - prywatne osoby, ale też i firmy, przedsiębiorstwa i organizacje przedstawiają projekty, dla których proszą społeczność internetu o niewielki wkład finansowy. Finansujący projekt otrzymują w zamian nagrodę, na przykład bilet na film, do którego powstania przyczynili się finansowo. Crowdfunding obecnie rozrasta się pionowo na całym świecie, również i w Polsce mnożą się platformy i projekty, a nowoczesne prawo unormowało go w zakresie finansowania technologicznych start-upów. Celem niniejszej książki jest dostarczenie czytelnikowi narzędzi roboczych potrzebnych do ogłoszenia skutecznej kampanii crowdfundingu i do realizacji projektu dowolnego rodzaju, od restauracji obrazu do reportażu dziennikarskiego, od produkcji filmu do finansowania kampanii wyborczej.

W świecie, w którym następują szybkie zmiany zarówno w stylu pracy, jak też w zdobywaniu zasobów, również pod względem etycznym, crowdfunding jest metodą wypracowującą sobie swój własny język. Język nowy, w którym opowieść jako taka jest częścią architektury projektu. Będący, bardziej niż technika, szansą na rozwój społeczno-kulturowy, której byłoby grzechem nie wykorzystać.

W książce szczegółowo wyjaśniono:
• definicje crowdfundingu na tle rozwoju sieci społecznościowych,
• opis różnych modeli crowdfundingu,
• prezentację stanu rozwoju crowdfundingu,
• opis czynności związanych z projektowaniem i przygotowywaniem crowdfundingu,
• problemy związane z załadunkiem projektu na profesjonalną platformę bądź na własny portal oraz opis systemów płatności,
• szczegóły związane z przygotowaniem, ogłoszeniem i prowadzeniem kampanii crowdfundingowej,
• opis czynności do wykonania po zakończeniu kampanii,
• wywiady i refleksje.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-755-6742-7

Liczba stron: 244

Format: 230x190mm

Cena katalogowa: 98,00 zł

Tłumaczenie: Zbigniew Łucki