Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami biznesu w sektorze ICT

Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami biznesu w sektorze ICT

46,44

 

W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT.

Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na:
• rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu,
• synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym
• nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 9788381024624

EAN: 9788381024624

Liczba stron: 222

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 66,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem