Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów

Barbara Stawarz-García

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów

6.9

(83 ocen) wspólnie z

52,84

 

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-011-9669-1

EAN: 9788301196691

Liczba stron: 180

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 64,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem