Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów

Barbara Stawarz-García

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów

59,00 zł

4652

 

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-011-9669-1

Liczba stron: 180

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 59,00 zł

Cena pakietu

93,90 zł

6746

Cena pakietu

98,90 zł

7046