Bóg, kasa i rock'n'roll

Szymon Hołownia, Marcin Prokop

Bóg, kasa i rock'n'roll

26,73

Hołownia i Prokop w elektryzującej rozmowie

Zderzenie dwóch odmiennych spojrzeń na religię, kulturę i świat mediów.
Jezus jako marketingowiec, pożytki płynące z noszenia habitu, różnica między Bogiem a idolem, urok pieniędzy i problemy z wolną wolą - to tylko niektóre wątki tej zaskakującej konfrontacji.

Znak
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2011-11-07

ISBN: 978-83-240-1860-4

EAN: 9788324018604

Opracowanie graficzne
Wojciech Wawoczny

Liczba stron: 336

Znak

Format: A5 (144x205)

Cena detaliczna: 39,90 zł

Marcin Prokop

”Prowadząc rozmowy składające się na tę książkę, robimy po prostu to samo co taksówkarz wiozący pasażera na lotnisko, fryzjer zakręcający klientce loki, babcie gderające w kolejce do laryngologa czy kumple spotykający się po robocie przy piwie. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Dyskutujemy. Spieramy się. Mówimy, co nam się wydaje. Wywalamy na stół to, co nam prywatnie w duszy gra. Tyle, że zamiast o najnowszym serialu, biuście Dody czy bieżącym kursie franka szwajcarskiego częściej gadamy o rzeczach, które mimo wszystko wydają nam się ważniejsz.”

Szymon Hołownia

”Po tej książce boję się bardziej niż kiedykolwiek, że stosowną lekcję kontemplacji dadzą mi kiedyś aniołowie. Ja będę chciał toczyć z nimi teologiczne dysputy, oni - pogrążeni w słuchaniu Morrissey'a - zacytują mi trzydziesty drugi rozdział Mądrości Syracha: „Przemów, starcze, tobie to bowiem przystoi, jednak z dokładnym wyczuciem, abyś nie przeszkadzał muzyce. A kiedy jej słuchają, nie rozwódź się mową ani nie okazuj swej mądrości w niestosownym czasie!”.”

Szymon Hołownia i Marcin Prokop na Targach Książki w Krakowie

Szymon Hołownia: Czy wiara w Boga się opłaca

Marcin Prokop: Czy biblia jest częścią popkultury

Jak powstawała książka

Początek znajomości Szymona Hołowni i Marcina Prokopa

Komentarze nie są potwierdzone zakupem