Blask religii Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów

Marek Sokołowski

Blask religii Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów

33,60

 

Tytuł niniejszej monografii w celowy sposób nawiązuje do tytułu książki Blask wiary. Wizja teologiczna Jana Pawła II kardynała Avery Dullesa, jezuity i wieloletniego wykładowcy teologii w Fordham University w Nowym Jorku, który przedstawił w niej teologiczną myśl Jana Pawła II zawartą na kartach różnych pism nauczania papieskiego: encyklik, adhortacji i listów. Nasze opracowanie nie jest tak szeroko pomyślane, koncentrujemy się w nim na dwóch kwestiach kluczowych, jakimi są z naszego punktu widzenia próba portretowania zarówno religii, duchowości, jak i sacrum we współczesnych mediach. Mamy nadzieję, że różnorodne spektrum zagadnień zaprezentowane przez zespół Autorów pozwoli lepiej zrozumieć problematykę współczesnych mediów oraz wielorakie inspiracje, jakie czerpią one z religii i nauki Kościoła katolickiego.

Marek Sokołowski

Adam Marszałek
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-801-9541-7

EAN: 9788380195417

Liczba stron: 166

Format: 15.8x22.2

Cena detaliczna: 33,60 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem