Badanie komunikacji vol. 2

null

Badanie komunikacji vol. 2

31,00

 

„W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (…)

Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich”.


Fragment Wstępu

Libron
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-664-4501-7

EAN: 9788366445017

Liczba stron: 272

Cena detaliczna: 44,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem