Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

64,90

 

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-2024-9

Liczba stron: 364

Format: 16.2x23.7cm

Cena detaliczna: 64,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem