Badania marketingowe Nowe metody badań i zastosowania

Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa

Badania marketingowe Nowe metody badań i zastosowania

48,62

 

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-808-5914-2

EAN: 9788380859142

Liczba stron: 226

Cena detaliczna: 60,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem