Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Publikacja poświęcona jest zagadnieniom związanym z diagnozą występowania zjawiska asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich w Polsce (przewagi informacyjnej po stronie kredytodawcy), wypełnieniem luki badawczej w zakresie tego zjawiska, a także zaproponowaniem rozwiązania problemu asymetrii i obszarów aplikacyjnych wyników badań w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich w Polsce. Zainteresowanie tematyką asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich podyktowane jest nie tylko kwestiami poznawczymi. Podjęcie tej problematyki uzasadniają także możliwości aplikacji analiz i wyników badań w sektorze bankowym oraz wykorzystania sformułowanych wniosków dotyczących kształtowania się braku symetrii informacyjnej w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich. Duże znaczenie problemu zjawiska asymetrii informacji wynika z potrzeby zredukowania negatywnego wpływu, jaki wywiera ono na stabilność sektora bankowego. Książka powinna znaleźć się na półce osób związanych z sektorem bankowym oraz zainteresowanych zagadnieniami ochrony konsumenta na rynku bankowym.
ISBN: 978-83-808-5312-6
EAN: 9788380853126
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 58,00 zł