Agencje ratingowe i ratingi kredytowe problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku

Korzeb Zbigniew, Kulpaka Paweł, Niedziółka Paweł

Agencje ratingowe i ratingi kredytowe problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku

60,00

 

Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.

Wśród zaprezentowanych zagadnień:
• geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych;
• spektrum oferowanych usług i produktów;
• struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany;
• regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych;
• metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych;
• polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.

Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki".

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-810-2531-7

EAN: 9788381025317

Liczba stron: 220

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 60,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem