Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch. Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2006-10-03
ISBN: 83-240-0730-X
EAN: 9788324007301
Opracowanie graficzne
Witold Siemaszkiewicz
Znak
Format: 145 x 205 mm
Cena detaliczna: 29,00 zł