Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Dominik Antonik

Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

7.0

(3 oceny) wspólnie z

39,00

 

Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...

Universitas
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-242-2381-7

EAN: 9788324223817

Liczba stron: 192

Format: 150x240mm

Cena detaliczna: 39,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem