W pogoni za torebką

Michael Tonello

W pogoni za torebką

32,90 zł

1316

Torebka mrocznym przedmiotem pożądania? Torebka, która kosztuje tyle co mały samochód?

Która z nas nie marzy o tym, żeby wyglądać jak gwiazda filmowa, nosić ubrania od najlepszych projektantów, budzić podziw mężczyzn i innych kobiet?
Carrie Bradshaw z "Seksu w wielkim mieście" do szczęścia potrzebowała butów od Manolo Blahnika, diabeł ubierał się u Prady, natomiast Victoria Beckham, Sharon Stone czy Naomi Campbell potrafiły wydać fortunę na torebkę o wdzięcznej nazwie BIRKIN.

Torebka mrocznym przedmiotem pożądania?
Torebka, która kosztuje tyle co mały samochód? To szaleństwo!
A jednak. Co więcej, trzeba na nią czekać nawet dwa lata! Lista oczekujących jest długa, a sprzedawcy nieubłagani. Wielki świat, wielka moda, wielka ściema.

Choć Michael nigdy wcześniej nie słyszał o torebce Birkin, szybko zorientował się, że wielu chciałoby ją mieć, ale niewielu może ją kupić. Postanowił przechytrzyć marketingowe sztuczki świata mody i obmyślił formułę, dzięki której był w stanie kupić kilka birkinek w jeden tydzień i sprzedać je tym, którzy o nich marzyli. Przy okazji dowiedział się wiele o ludzkiej naturze: jak łatwo nas omamić, wzbudzić w nas sztuczne potrzeby, przekonać, że nowa torebka lub buty są gwarantem naszego szczęścia.

Znak literanova
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2013-07-01

ISBN: 978-83-240-2409-4

Opracowanie graficzne
Magda Kuc

Tytuł oryginalny: Bringing Home the Birkin

Liczba stron: 304

Znak literanova

Format: 144x205

Cena katalogowa: 32,90 zł

Tłumaczenie: Anna Gralak

Trendy w torebkach, co jest w cenie, na co moda przeminęło

O pożądaniu torebek i aukcjach torebek w kontekście książki „W pogoni za torebką”

Historia torebek: od „spodniokieszeni” po birkinkę

Jak to się dzieje, że torebka staje się modna, jak Hollywood wyznacza trendy

Kolekcjonerzy torebek, antykwariaty, wystawy

O tym, co tak bardzo nas fascynuje w świecie luksusu i jak zaczęła się historia Michaela Tonello z birkinką.

O marketingu i o tym jak „wkręca się” klientów

czy można się dobrze ubrać za niewielkie pieniądze i czy potrafimy rozróżnić jakość bez znajomości marki