Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia?
Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych?
Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%?
Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
GWP
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-748-9330-5
EAN: 9788374893305
Tytuł oryginalny: More than words. The Power of Nonverbal Communication
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-748-9330-5
EAN: 9788374893305
Tytuł oryginalny: More than words. The Power of Nonverbal Communication
Liczba stron: 232
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 39,90 zł
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 39,90 zł