Prosto z ulicy Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

Biskupski Łukasz

Prosto z ulicy Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

21,70

 

Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?

Fundacja Bęc Zmiana
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-624-1881-7

EAN: 9788362418817

Liczba stron: 222

Format: 15.0x20.0cm

Cena detaliczna: 35,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem