Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

6.0

(1 ocena) wspólnie z

79,00

 

W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.
Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:
- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-4213-1

EAN: 9788326442131

Tytuł oryginalny: Sales force design for strategic advantage

Liczba stron: 460

Format: 160x240mm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem