Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Donald A. Norman

Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

6.8

(47 ocen) wspólnie z

36,58

 

Książka wieloletniego pracownika firmy Apple, znanego na cały świat specjalisty w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, który wyjaśnia, jakimi pobudkami kieruje się człowiek wybierając rzeczy ładne i wierząc, że będą one działać lepiej. Dlaczego ludzie wydają mnóstwo pieniędzy ma ikony wzornictwa, jakie emocje one wzbudzają?

Lektura godna polecenia nie tylko projektantom, ale także psychologom, menadżerom, producentom i wszystkim tym, którzy pragną dowiedzieć się dlaczego podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe.

Arkady
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-213-4870-4

EAN: 9788321348704

Tytuł oryginalny: Emotional Design

Liczba stron: 264

Format: 13.5x20.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Wywiad z autorem

Komentarze nie są potwierdzone zakupem