Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Celem książki jest analiza strategii dochodowych realizowanych przez różne kategorie akcjonariuszy, menedżerów, pracowników, konsumentów. Obejmuje ona swoim zakresem problematykę określaną mianem nadzoru korporacyjnego. W analizie strategii dochodowych autor stosuje narzędzia socjologiczne, skupiając się na wymiarach i kryteriach zróżnicowania społecznego stron stosunków kontraktowych zawiązywanych na rynku kapitalistycznym. Przedmiotem badania są takie zagadnienia, jak: struktura dochodów i cen, koszty agencji, asymetria informacyjna, ciągłość kontraktu. Dywidenda, płaca zasadnicza, polityka cenowa są ukazane jako środki regulacji relacji między zarządcami firm a akcjonariuszami, pracownikami i konsumentami, zabezpieczające możliwości realizacji strategii dochodowych poszczególnych stron kontraktów.
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-232-2999-5
EAN: 9788323229995
Format: 24.0x16.9
Cena detaliczna: 32,00 zł