Reklama wczoraj i dziś

Barska Anetta, Michałowska Mariola, Śnihur Ja

Reklama wczoraj i dziś

40,00 zł

3220

 

Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-793-0908-5

Liczba stron: 187

Format: 160x230mm

Cena katalogowa: 40,00 zł

Cena pakietu

74,90 zł

5314

Cena pakietu

79,90 zł

5614