Reklama wczoraj i dziś
6.0

(1 ocena) wspólnie z

29,05

 

Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-793-0908-5

EAN: 9788379309085

Liczba stron: 187

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 40,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem