Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Mardosz-Grabowska Agata, Moneta Michał

Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

49,90

 

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-822-0280-9

Liczba stron: 406

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem