Program lojalnościowy Od zbierania punktów do grywalizacji

Chrąchol-Barczyk Urszula

Program lojalnościowy Od zbierania punktów do grywalizacji

30,38

 

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

edu-Libri
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-656-4885-3

EAN: 9788365648853

Liczba stron: 120

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Ebook i Audiobook dostępny na

Kup ebooka