Program lojalnościowy Od zbierania punktów do grywalizacji

Urszula Chrąchol-Barczyk

Program lojalnościowy Od zbierania punktów do grywalizacji

49,00 zł

3373

 

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

edu-Libri
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-656-4885-3

Liczba stron: 120

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 49,00 zł

Cena pakietu

83,90 zł

5467

Cena pakietu

88,90 zł

5767

Ebook i Audiobook dostępny na

Kup ebooka