Pięć najważniejszych pytań

Hesselbein Frances

Pięć najważniejszych pytań

10.0

(1 ocena) wspólnie z

49,00

 

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-4526-2

Liczba stron: 116

Format: 20.1x14.2

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem