Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy.
W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia:
kreatywność,
kreatywność organizacji,
kreatywność organizacji a innowacje,
metafora organizacji kreatywnej,
model organizacji kreatywnej,
zarządzanie organizacją kreatywną.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6011-1
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6011-1
Liczba stron: 120
Format: 16.7x23.9cm
Cena detaliczna: 44,00 zł
Format: 16.7x23.9cm
Cena detaliczna: 44,00 zł