Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje

59,00

 

Zaprojektuj sukces swojej firmy!

Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, aby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą?

Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków, a także usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie potrzebnego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka — bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces firmy. Znajdziesz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz lepszą firmę, a także przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków.

Niektóre z zagadnień poruszonych w książce:
zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania,
kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki,
metody projektowania modeli biznesowych,
narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów,
metody weryfikacji pomysłów.
Patrick van der Pijl i Justin Lokitz należą do kadry zarządzającej Business Models Inc. Ich pasją jest pomaganie innym firmom w budowaniu innowacyjnych modeli biznesowych i przyszłościowych strategii działania.
Lisa Kay Solomon zajmuje się strategiami przywódczymi w California College of the Arts oraz na Singularity University.
Maarten van Lieshout oraz Erik van der Pluijm zaangażowali się w utworzenie firmy Thirty-X. Zajmują się integrowaniem tworzenia strategii z projektowaniem i programowaniem.
Jonas Louisse zajmuje się wykorzystywaniem metod myślenia wizualnego i osiągnięć neuropsychologii w projektowaniu i rozwiązywaniu złożonych problemów.

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-3634-6

EAN: 9788328336346

Liczba stron: 272

Format: 24.3x18.9

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem