Negocjacyjne zoo Strategie i techniki negocjacji w pigułce

Załuski Grzegorz

Negocjacyjne zoo Strategie i techniki negocjacji w pigułce

6.7

(13 ocen) wspólnie z

39,90

 

MOTYWACJA
Negocjacje to gra, podczas której ludzie używają emocji i taktyk, aby przekonać innych, że mają rację.
Dlaczego ludzie negocjują?
Ponieważ jest to najlepszy sposób na uzyskanie tego, czego akurat chcą.
Jak wygrać negocjacje?
Sprawić, aby ci uwierzyli – jeżeli to zrobią, to wygrywasz.
Jak sprawić, aby mi uwierzyli?
Poznaj ich – naucz się z nimi rozmawiać. Uwierz w to, co mówisz – nie udawaj, ale uwierz.
Pamiętaj, że negocjacje to wymiana – coś dostajesz, ale także coś dajesz.
Co wspólnego mają negocjacje z zoo?
Autor odwołuje się do pięciu gatunków zwierząt: słonia, żółwia, lisa, ryby i geparda, przypisując ich cechy określonym typom negocjatorów.
Dlaczego akurat do zwierząt? Odpowiedzi znajdziesz w książce.
Przeczytaj i zakończ sukcesem każde negocjacje!
***
GRZEGORZ ZAŁUSKI - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne: osób prywatnych, managerów i właścicieli firm oraz całych organizacji.
Wieloletni praktyk w zarządzaniu sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Przez kilkanaście lat pracy zawodowej zajmował wysokie stanowiska managerskie w największych firmach międzynarodowych.
Jako pasjonat procesów negocjacyjnych, w swojej pracy trenerskiej koncentruje się przede wszystkim na efektywności przekazywanej wiedzy, tak aby szybko zamieniała się ona w praktyczne umiejętności.
Czynny mediator, wpisany do wykazu instytucji i osób godnych zaufania w Sądzie Okręgowym w Warszawie.
Certyfikowany Coach, współpracujący z managerami najwyższych szczebli oraz właścicielami firm.
Certyfikowany hipno-terapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wspierającej wysiłki perswazyjne.
Ekspert mowy ciała a także certyfikowany Instruktor Programu “YOU CAN’T LIE TO ME” – Body Language Institute w Waszyngtonie.
Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach "face to face".

MT Biznes
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-808-7301-8

EAN: 9788380873018

Liczba stron: 116

Format: 14.6x22.4

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem