Najtrudniejsze w tym, co trudne Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Ben Horowitz

Najtrudniejsze w tym, co trudne Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

49,90

 

Półki w księgarniach uginają się od podręczników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie musiał opanować sytuacje stanowiące ogromne obciążenie - również emocjonalne.

Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z beznadziejnej sytuacji staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opowiada jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-5958-1

Tytuł oryginalny: The hard thing about hard things

Liczba stron: 318

Format: 140x210mm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem