Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Marek Jeziński

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

38,00

 

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.

Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-231-3956-0

EAN: 9788323139560

Liczba stron: 350

Format: 15.5x22.5cm

Cena detaliczna: 38,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem