Marketing sportu

Andrzej Sznajder

Marketing sportu

7.0

(1 ocena) wspólnie z

41,56

 

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

PWE
Oprawa: Kartonowa Foliowana

Wydanie: trzecie

Liczba stron: 310

Format: 16.2x23.6

Cena detaliczna: 64,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem