Makromarketing Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Kamiński Jacek W.

Makromarketing Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

79,90

 

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-2353-0

EAN: 9788320823530

Liczba stron: 428

Format: 16.0x24.0cm

Cena detaliczna: 79,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem