Innowacyjność współczesnych organizacji ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

Suchocka Anna

Innowacyjność współczesnych organizacji ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

45,00

 

Przedmiotem badań podjętych przez autorki jest innowacyjność (organiza­cyjna i marketingowa) w instytucji kultury – muzeum. Dotychczasowy dorobek naukowy (obejmujący studia teoretyczne i empiryczne) w omawianej dziedzi­nie należy uznać za niewystarczający, szczególnie w literaturze polskiej brakuje opracowań dotyczących innowacji organizacyjnych czy marketingowych w ta­kich organizacjach, jak muzea. Niniejsza praca może zatem wypełnić tę lukę i za­inspirować do dalszych badań teoretycznych i empirycznych.

Monografia ma na celu przedstawienie innowacyjności w organizacji, jej uwarunkowań i oceny. Cel badawczy dotyczy prezentacji wybranych innowa­cji organizacyjnych i marketingowych wdrożonych przez Muzeum Narodowe w Szczecinie (MNS).

Zasadniczemu celowi i zakresowi badań podporządkowano określony układ pracy, na którą złożyło się pięć rozdziałów o charakterze teoretycznym i meto­dyczno-empirycznym.



Ze wstępu

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-797-2366-9

EAN: 9788379723669

Liczba stron: 123

Format: 170x240mm

Cena detaliczna: 45,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem