Eksport w przedsiębiorstwie Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej

Wojciech Budzyński

Eksport w przedsiębiorstwie Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej

31,29

 

Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją. Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeń czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm.

Poltext
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-756-1648-4

Liczba stron: 180

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem