Asertywność menedżera

Król-Fijewska Maria

Asertywność menedżera

25,56

 

We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:

• odmawiać
• wyrażać własne poglądy i bronić ich
• nie bać się krytyki i reagować na nią
• bronić się przed agresją
• konstruktywnie wyrażać złość
• wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania
• chwalić innych
• prezentować siebie

Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-208-2082-9

Liczba stron: 152

Format: 14.5x20.5cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem