Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie

Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie

79,90

 

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

podejścia do pomiaru wartości klienta,

zarządzania wiedzą o kliencie,

tworzenia wartości dla klienta,

społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,

budowy wartości klienta w marketingu relacji.

Poltext
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-756-1058-1

EAN: 9788375610581

Liczba stron: 568

Format: 168x244mm

Cena detaliczna: 79,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem