Reklama w społeczeństwie informacyjnym Bibliografia 110 artykułów

Reklama w społeczeństwie informacyjnym Bibliografia 110 artykułów

6.0

(1 ocena) wspólnie z

20,48

 

O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.

Spis treści:
Historia reklamy
Skuteczność reklamy
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego
Reklama a film: zarys problematyki „product placement”
Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej
„Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy

Maternus Media
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-897-0117-6

EAN: 9788389701176

Liczba stron: 128

Format: 12.5x20.0cm

Cena detaliczna: 20,48 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem